Bine te-am găsit! Ne-am mutat pe pagina: www.ciocodeialexandru.wordpress.com

30 ianuarie 2011

Gigi şi covrigii!

De multe ori, am fost suprins de imaginaţia românului, de-a lungul vremii, am dat peste diferite denumiri ciudate cum ar fi:
* "Ieftinica"- magazin de haine , aflat undeva pe lângă Piaţa Sud;
* "Gradiniţa"- bar , în nici un caz pentru copii, poziţionat undeva pe înspre Gara Bacău, pe strada Mioriţei;
şi lista poate continua ...



Recent s-a deschis pe Pasajul Revoluţiei o covrigărie, care după mine, are o denumire cam nelalocul ei.

Întrebare: De ce ai numi o covrigărie "GIGI-Tradiţional"?
Un posibil răspuns: Pentru a atrage clienţii, dând dovadă de creativitate!

Sunt de acord, dar într-un oraş în care covrigăriile sunt mai multe ca liceele (aproximativ 25 de magazine care vând numai covrigi), credeţi că va avea un profit major?
Un posibil răspuns: Unul major, posibil! Cer este că se află poziţionat într-un loc circulat zilnic de zeci de oameni. Diferenţa dintre celelalte covrigării, patiserii, simigerii, ar putea-o face prin calitate şi preţ. 
Rămâne de văzut ce se va întâmpla pe viitor.

11 comentarii:

  1. 1. Gradinita e vizavi de blocu' lu bunica-mea :D E pe Energiei, nu la gara de nord + ca numele ala a fost de restaurant inainte de revolutie (fiindca locatia are mai mult decat noi doi la un loc la varsta).

    2. Manevra pe care a facut-o nenea a fost de marketing. Faptu' ca exista 200 de covrigarii pe metru patrat nu conteaza. Conteaza care e mai atragatoare. Sunt sigur ca daca gasesti 2 perechi de adidasi, una Nike si una Trampon, de aceeasi calitate, pe aia nike ti-o cumperi, chiar daca e mai scumpa. Deci numele si imaginea conteaza. Iar cum restu covrigariilor ori se numesc "GEORGI" ori se numesc "COVRIGARIE", asta s-a gandit sa fie creativ. Da n-o sa-i iasa. Covrigii nu mai sunt la moda.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Anonim21:02

    In Brasov de exemplu este o singura Covrigarie GIGI, din cate stiu eu, amplasata in centru, 8/10 persoane care merg spre centru, Sub Tampa sau in spre cealalta parte a orasulu isi cumpara cate un covrig dupa parerea mea, pentru ca de fiecare data stau la coada. Odata am stat pentru 3 covrigi 20 minute la coada. Adevarul este ca mai sunt si alte Simigerii, gen PETRU care are si ea profitul eu, fiind amplasata chiar pe strada Republicii din Brasov. :) Dupa parerea mea domnu' GIGI, daca asa il cheama pe patron, a cam dat lovitura cu aceasta Simigerie.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Anonim08:15

    covrigi gigi sunt cei mai buni

    RăspundeţiȘtergere
  6. Anonim20:37

    da intr-adevar....
    covrigii GIGI sunt cei mai adevarati...!
    i-as sugera domnului"GIGI" sa deschida o covrigarie si in Orastie ca sa nu mai trebuiasca sa mergem la Deva

    RăspundeţiȘtergere
  7. ...si una in bucuresti daca poate :) am mancat in Sighisoara covrigii lui nea` Gigi, si de departe sunt suuper. Pe la noi ploua cu Georgi, dar mai buni de la Gigi.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Anonim14:34

    cei mai adevarati covrigi..mai ales ca se lucreaza la vedere si sti ce mananci..masa si cuptorul se vede de la geamul unde esti servit{la sighisoara}este important asta ptr noi....

    RăspundeţiȘtergere
  9. Anonim11:46

    in slatina e o coada la gigi =)))))))

    RăspundeţiȘtergere
  10. Anonim13:16

    Am mancat ieri la Deva cei mai buni covrigi , dela Gigi . Astept cu nerabdare sa-i mananc si la Cluj. Promit sa stau la coada. Merita

    RăspundeţiȘtergere
  11. Anonim16:56

    dupa parere mea gigi asta a cam furat ideea de produse de la simigeria petru si mai nou am observat ca si covrigariile lui au aceasi culoare ca cele de la petru

    RăspundeţiȘtergere